Motala - Alicante - Göteborg

Hoppsan, insåg just nu att jag är relativt askass på att uppdatera er om mitt omåttligt intressant liv. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt..

Sist jag skrev hade jag en aningen jobbig planering framför mig. Jobbig som i jobbig och svettig, inte jobbig som i tråkigt och gråta, bara för att förtydliga det. Nu är jag mitt uppe i planeringen om jag har kommit undan oförtjänt lätt måste jag väl ändå säga. Okej. Träningslägret och testerna med MHK var till viss del pain. Mina favoritskor sprack och jag fick inte superresultaten som jag hoppades på. Inte trodde, jag sa hoppades. Men på det hela taget var det en trevlig upplevelse. Om än lite läskig, men fortfarande grymt intressant.

Första försässeträningen med VHF var även den dampjobbig. Som om någon skulle trott något annat, i och för sig. Men det är klart att det var skönt att komma igång igen och träffa damerna!

Träningslägret i Spanien är även det över. Och ja, det var så trevligt det också. Sol och bad och handboll. Om jag blev brun? Finns det isbjörnar på sydpolen? Är mitt rum städat? Osv osv. Men, jag blev väl åtminstone inte mer lik ett lakan, bara en sådan sak är värd att fira! På det hela taget så var det en fin tripp, det var det allt.

Gymnasie-sm lämnar jag lite utav ett frågetecken efter. Vad fan hände egentligen? Alltså jag menar inte vad som hände hände, utan vad som hände när våran fina tjejlag spelade, inte var det magi i alla fall. Surt eftersom jag hatar att förlora, men what to do, vi var inte tillräckligt bra för att rubba bla Katrinelund. Annars utöver det så hade jag åtminstone jävligt kul, rent ut sagt, och jag har som vanligt skrattat mer eller mindre konstant.  Spelat kort, dampat allmänt, myst och pratat på tjockmattorna i a-hallen, chillat på läktaren och bara umgåtts med assköna! Insåg också att vi blir av med terorna om ungefär exakt en månad, sad but unfortunately true. Även fast jag inte direkt umgås med dom personligen kommer jag ju sakna dom ändå. Aja, så är det. Mina jämnåriga och ettorna får jag ju dras med ett år till i alla fall. Inte helt fel det heller förstås, långt ifrån!

Nu ska jag nog ta och lägga mig, det är ju faktiskt skola imorgon. Dock sovmorgon, men måste ändå gå upp vid 8..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback