Brunchrapporten!

Känns bra nu, bra humlr osv. Inte ens faktumet att jag gick till bussen imorse med ett paraply som vek sig åt fel håll varannan meter kunde omvända mitt humör. Nog för att jag var dödligt astrött, men det är jag ju jämt så det kan man ju inte bry sig så mycket om. Tror mycket av mitt humör kommer av att spela lite handbollsmatch som av resultatet av döma skulle varit en walk in the park. 48-20 på 3x20 minuter, ni hör ju. En walk in the park var det väl inte riktigt, men vi gjorde säkert 25-30 av målen på första- eller andrafaskontringar, så det blev mycket springa. Dampjobbigt och riktigt kul! Fast den orsak som bidrog allra allra mest till humöret igår var nog faktiskt att träffa Amanda före matchen. Min kära gud.

Gjort lite volter och grejer nu på morgonen i T1, inte min grej det där, haha. P3 i lurarna just nu och dom är ju helt störda allihop. Det är väl sådär passande att sitta och skratta för sig själv, jag vet.

Känner också för att mobba någon lite lagom så att allt bara blir lite jobbigare, så jag ska nog ta tag i mitt liv och göra det snart. Får väl se om jag kan hitta Alex sen på rasten, hon brukar ju ändå få bli mitt ständiga offer. Hähhääääääää.


Annat på kategorin hähähähä, och lite patetiskt beteende för 17 (ja jag var bara 17 då, förklarar endel!!) och 18åringar.. VM i Kristianstad var fan det roligaste jag gjort med bästa sällskapet man kan tänka sig när det gäller att ha ordning och kolla på handboll. Haha såklart..!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback