Night air

Namen godmorgon! Idag är ju en dag som jag har sett fram emot länge, engelska muntliga nationella nu på morgonen och franska muntligt prov i eftermiddag. Min fråga är om det ens KAN bli värre? Vem behöver kunna språk när hela världen har google translate.. Fruktansvärt onödigt. Ärligt, skulle hellre springa ett cooper. Eller ja, nästan ärligt, sparar mig nog hellre till fredag morgon och imorgon kväll istället. Imorgon på träningen tar vi ju förvisso inte tid, men att värma upp med coopersträcka på 200 meters löpbanor är lagom knäckande ändå.. På fredag tror jag att det är cooper och styrketester på handbollen. Najzzzzzz..

FAN VAD GÖTT MED ONSDAG! Ae nu ser vi det från den ljusa sidan, och det får vara att jag ska sova tidigt ikväll, jävligt tidigt. Haha, troligt.

Annars så började morgonen okej, efter att jag näst intill under pistolhot gått upp vill säga. Min säng måste vara den skönaste i hela världen kl 06.00 varje vardagmorgon. Men aja, fick åtministone le när den här härliga låten kom på radion. Fjärde mest spelade låten på min Spotify just nu liksom. SMACK
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-05-25 @ 09:03:15
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: Maja

finns det någon skönare plats än sin egen säng?=)

2011-05-25 @ 09:20:21
URL: http://mcaria.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback