Måndag 16 maj 2011

Imorse för att komma igång och tagga inför Draknästet så lyssnade Alex på fredagsmusik. Det smittade självklart av sig på mig, så jag dunkade också igång med fredagsmusiken, på en måndagsmorgon. Det är ett brott som jag är fullt medveten om, ett allvarligt dessutom. Att bryta mot hederskodexen Lyssna inte sönder musik som bara ska användas tillspeciella tillfällen 2.0 liksom. Men frågan är vem det är som lider mest av att längta tills fredagsmusikens rätta dag när det är måndag morgon kl 06.52...

Enrique Iglesias with Usher feat. Lil Wayne – Dirty Dancer ; Basshunter – Fest i hela huset ; Eric Chase – That's Why I Put My Hands Up - Radio Edit ; Spankers – Sex On The Beach - Paolo Ortelli vs Degree Reloaded Edit ; Pitbull – Bon Bon (We No Speak Americano)

Bara för att ge ett litet smakprov och så att alla ska förstå situationen. Ska lätt snickra ihop årets fredagsmusiklista, var så säkra.


Annars kan jag inte klaga på intensiteten i skolan idag. Det vore även det ett brott, mot någonting. Riktigt skönt att bara lyssna på treorna hela dagen. Vissa intressantare än andra.. Träning i Motala nu ikväll. Snäppet jobbigare än skoldagen. Men ändå roligt. Imorgon har nästan alla jag känner nationellt prov i matte b, det som jag tack och lov har avklarat sedan ett år tillbaka. Innebär som vanligt på tisdagar sovmorgon, och sedan får vi se vad som händer! SMACK
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback