http://open.spotify.com/user/lisili/playlist/7vZBOaTcthUQqBy8A739bJ

Förut var samhällskunskap kul, jävligt intressant och lite jobbigt. Numera är det bara jävligt jobbigt och lite intressant. Kontrasten är enorm. Jag slår på spottelistan fredagsmusik. och gråter lite inombords för att jag inte tagit tag i detta tidigare. Och för att jag inte har tid att ta en promenad runt staden med den gråa, stora hunden som till och med är latar än mig. Så dags att tänka på det nu.. Betygen sätts på torsdag. Att jag ens tar mig tid att skriva det här tex, eller lägger in nya låtar på januarilistan är en jävla bra gåta bara det. LMFAO, LMFAO, LMFAO.

Hoppas bara att jag inte hinner dö av tristess innan Solsidan ikväll. Eller för den del innan vi börjar med ett  nytt arbete på historian imorgon..!


Peppbilder i dubbel bemärkelse eller hur..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback