Biological Theory




Precis skrivit prov, gick väl i ärlighetens namn inte aaaaasbra, men heller inte åt helvete. Så jag klagar inte allt för mycket i alla fall. Ska väl se vad jag kan göra åt engelskapappret medans jag väntar på att vi ska sluta nu. Bra med lite extratid, tänk om man kunde ta tillvara den på ett bra sätt direkt istället för att finkamma aftonbladet. Haha, allt är med andra ord som vanligt som ni ser (läser..)!

Fruktansvärt mycket att tänka på och fundera över just nu, och det tar enormt mycket energi. Får väl skylla min inaktivitet här på det. Kan inte hjälpa att bloggen och sådär är det första som ryker, speciellt inte när jag kan ge Angry Bird RIO min tid..


Nu väntar snart lunch med åtminstone Fritten, förmodligen två älvisar till, och ingen är gladare än jag över det!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback