Konsten att tjäna pengar i alla lägen!


Tjänade 40 spänn idag, bara sådär. Anledningen var att min pappa ville köpa en av mina Cola Vaniljburkar, för just 40 kr. Sure tänke jag och slog till på det anbudet. Ändå asvärt, framför allt med tanke på att jag inte kommer ihåg när jag drack en själv. Det gäller ju att göra affärer i rätt lägen så att säga, hehe..

Förövrigt vet jag att headern är lite för old egentligen, och att jag kanske skulle ändra färger osv. Men det kommer, har ju precis fått ordning på eländet igen efter den lilla krashen.. Fast faktum är att jag gillar ju färgen, får bli headern som är lite av prio ett. Vi säger så, PUSS GODNATT!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback