JSM helg

Det där med webbtv är en så fruktansvärt bra uppfinnig just idag kan jag känna. Eller rättare sagt den här helgen. JSM, vad mer behöver man säga, förrutom att de sänder hela DJ SM i Rimbo så sänds ju alla RPs matcher från Partillebohallen också. Riktigt kul! Sen så är det ju inte en nackdel att man kan sitta med mjukis och ansiktsmask och kolla. Fetttttttt skönt. Men, imorgon måste jag gå upp före kl 10 för att se grabbarnas semifinal mot Sävehof, men det gör jag faktiskt så gärna. Spännande!

Det kan man ju göra speciellt eftersom att vi inte är i steg 5. Eller ja, faktum är att vi aldrig fick chansen, inte ens att få spela steg 1. Nej, för vi har inte haft något juniorlag anmält. Väldigt tråkigt med tanke på att vi nog hade haft ett lag!


PUSS
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback