Himlen är oskyldigt blå!

Dagens mående: Jag är vimsig, osammanhängande, dum i huvudet och trött. Annars är det på topp!
Dagens klädsel: Just nu en turkos hallsbergs t-shirt, trosor och strumpor, sängläge!
Dagens dofter: Använde Lush American Cream, som förövrigt inte finns längre..
Dagens frisyr: Mycket onogrannt våfflat = förjävligt. Borde nog vara lite mer genomtänkt.
Dagens planer: Hade jag flera, gick åt helvete med de flesta dock.
Dagens händelser: Prov, lunch, franska, handla lite, hem och tvätta lite sen chilla framför "Vad blir det för mat?" med en tallrik gröt, fastnade allmänt med onödigheter och sedan gick jag ut och gjorde lite nödvändigheter. Men ganska obetungande sådana, mys!
Dagens vill ha: Klara besked.
Dagens längtan: Varmare vindar & sol.
Dagens beroende: Tuggummin? Eller som alltid min käre fån.
Dagens saknad: Gamla PM-tider.
Dagens roligaste: Något på franskan, eller de vanliga diskusionerna mitt i maten!
Dagens tråkigaste: Att klockan går i 200, VARJE dag.
Dagens måste: Leva i nuet
Dagens mat: Wookade nudlar & grönsaker med kycklingfilé och sweet chili sås, dödligt gott.
Dagens borde ha gjort: Kollat på någon av jätteuppgifterna kanske, men njae, ingen brådska!
Dagens bästa: Kvällsmaten, och att sova på bussen. Kul liv - kul dag, haha jo jag tackar! Juste, höll på att glömma. Min nya spottelista "Svenska Klassiker!" går definitivt in i dagens bästa också. Lägger upp'en nån dag!
Dagens värsta: Att det blåser stört när man väntar på bussen.
Dagens sjuka: Hjärndödhet och en släng med förlamning, annars är det helt perfekt.

Vad fruktansvärt negativt det här såg ut nu när jag läser. Det är ju faktiskt inte meningen, känns som att mitt tonläge osv inte riktigt slår igenom dataskärmen, måste jag nog jobba en del på! SMACK
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback