Stolt över mig själv och mina egna val, för idag känns det så himla rätt, och det kommer det fortsätta göra. Jag vet det.


Borde nästan censurerat eller hur, visar ju så extremt mycket huuuuud! Men tänkte mest bara visa hur brun jag faktiskt är! Eller alltså, ah. Jag vill tro det åtminstone.

Känns ganska så skönt idag, nu när det är lov och allt. Dock sprang jag till bussen i morse, och nu menar jag verkligen sprang. Lökigt väl på plats i bussen är väll bara förnamnet, skapligt ofräsch. Kanske därför ingen ville sitta brevid mig idag, för det har nog inget med att göra att jag alltid tittar lagom morgonhumörs-surt på alla som går på..

Kort chillig avslutning och sen så spenderade jag eftermiddagen med mina stjärnor. Tända ljus mys och senare en skön promenad hem i regnet. Hem, packa, byta om och göra en macka, för att sedan dra mig mot bussen och träningen. Jättejobbigt och svettades nog överdrivet asmycket, för det är knappt normalt när det rinner längs benen. Det blir jätteäckligt märken när man till och med sitter på knä på brottarmattan, för att inte tala om hur t-shirten såg ut, bara så ni vet. Men efter 45 varv på banan får man svettas.

Imorgon: Studenten. SMACK!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback