Nu: jordgubbar, glass, banan och chokladsås!


Tänkte bara visa hur det ligger till efter jobb ute i bara tre dagar! (med 27-29 grader i SKUGGAN, alltså typ 35 i solen där jag håller till..!) Värt att det är flera veckor kvar och att min mage, rygg och övre delen av låren förmodligen inte kommer se solen speciellt mycket under den tiden. Feeeeeett att ha en konstant kort vit jumpsuit på sig. Ekonomiskt skulle jag säga. Fast, kanske får slå till på något färgglatt att dölja med sen när cashen rullar in. Vi lösert helt enkelt!

Kan väl erkänna lite fint att jag inte riktigt är sådär röd, ändrade kontrasten lite så man skulle se skiftningarna bättre. Så det är väl inte jättesynd om mig i alla fall då..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback