If I was you!!

Dämn arbetslivet har börjat idag igen och mina krafter är redan slut. Herreguuuud hur orkar man gå upp kl 6 varje dag? Okej Lisa, det gör du själv varje dag resten av året också.. Men när det är skola så får man ju åtminstone den extra skönhetssömnstimmen på bussen, måste vara därför som jag är så jävla fräsch på hösten, och våren, och vintern? Njaa överstyr igen, men jag är sjukt seg i huvudet. Om 35 minuter går bussen till Motala, träning och tester. Kunde inte kommit lägligare, tur att det krävs minimal tankeverksamhet för att köra över gamla testresultat totalt. För jag tänkte faktiskt göra det idag. Åtminstone brutalbänken, och snabbheten, och spänsten, och armhävningarna, och okej beepen också. Tjuhuu.

Ska tänka på lite sånt här undertiden, chill med boll och jubel. Fast först ska jag äta, och byta om till snabba kläder.. För nu går ju bussen om 29 min. SMACK!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback