26 minuter tills bussen går!

Att börja en torsdagsmorgon med att ramla med cykeln som en treåring kl 6.40 är inte alltid en så bra idé. Kul att den treåringen var jag imorse.. Jag menar menar jag verkligen ramla alltså, haha cykeln gick till och med sönder, det ska fan inte vara stenar på vägen..!Hade mobilen i högerhanden dessutom, fattar inte hur jag inte kunde krossa den? Att 10 minuter senare på jobbet, efter att blodet runnit ner på min vänstra sko, bara sätta på ett plåster utan att tvätta bort gruset i såret är förmodligen en ännu sämre idé. Skönt att det var just så jag gjorde. Ett köttigt sår med halvt intorkat grus i är allt annat än fräsch mina vänner, allt annat. Känner mig annars fäääääätt äcklig efter att ha svettas ihjäl i solen och bränt halva ryggen och axlarna ännu mer.

Men nu ska jag träna, sista träningen innan den egna träningen börjar. Känner på mig att vi kommer få springa mer än vi någonsin gjort. FAN VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback