I samma låga skor och leendet du log

Idag är det en Maggiodag. Satan i gatan har gått varmt iPhonen, vilket betyder att jag nog utan att överdriva har lyssnat igenom hela albumet 6 gånger idag. Vinnande koncept, dagens har gått sjukt fort.

Ligger just nu upp och ner i sängen och sticker ihjäl min mage med spikmattan samtidigt som jag kollar ifatt ph och sparkar på kuddarna. Klockan är alltså 21:32 och jag ligger redan i sängen, andra dagens i rad. Vinnande koncept?

Imorgon ska jag träffa mina saknade tjejer för mys, ett tag sen vi träffades allihop samtidigt. Kanske tar en liten runda på stan efter jobbet och letar efter lite nödvändigheter, hoppas att jag får dra kortet. Skulle kännas bra det faktiskt. Spendera en liten del av min lön på något fräscht. Godnatt osv..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback