Jag hoppas att du aldrig mer kan komma ihåg en PIN-kod

Just nu är jag svinförbannad och känner för att döda något...! Vet inte riktigt varför eller på vad, eller jo. Mycket på en gång, många överhuvudtaget i och för sig. Dra åt helvete!!! Men det är inte relevant för er just nu.
Får se om duchen kan skölja bort allt ihop, för om inte det funkar så funkar inget och då kommer jag förbli sur tills jag somnar och eventuallt när jag vaknar. Jag hatar att vara sur. Sen måste jag skynda så in i för att trampa ner till affären och köpa philadelphiaost osv osv. För jag ska ju baka och det tar ju några timmar när all skit måste kylas ner emellan. Sen måste jag ju även sova hyfsat tidigt, packa lite och göra frukost. Men helvete. HEJDÅ.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback