Åh millenium två



Haft en grym kväll, natt och morgon ute i Malins sommarstuga med deras klass + en massa andra sköna. Grill med damerna innan, en jävla massa dans, sång och skratt hela natten, blandat med regn och krossade tält. Markoolio levererade, det är ett som är säkert. Frittzel, du missade lite efter du drog ska du veta!

Går nu in på min 31a timme utan sömn = sitta still för länge så somnar jag. Så ska nog ta tag i helvetet till mitt rum och försöka göra det beboligt igen.. Kommer ju ta sin tid, så när det är klart så kanske det är dags att kolla på ett avsnitt Spartacus och tagga inför sista veckan jobb. Sista veckan jobb, låter bra i mina öron.

Noooote: Juste Lisa, hämta cykeln, annars får du gå till jobbet kl 6.30 imorgon. Kom ihåg det.
Bra, puss.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback