Vadstena HF - IFK Nyköping


Bilder från Helena Present.

Så otroligt jävla underbar asskön vinst idag. Kändes i vissa sekvenser så himla bra, jag fick spela mycket och det flöt på, från alla positioner. Även försvarsspelt som vi kunde hålla upp ett bra tempo i. Tillsammans, med och för varandra, det tar vi med oss och bygger vidare på tjejer! För härligt. Lite mer utförligt på
http://vhfdamer.wordpress.com/, våran fansite.

Imorgon tror jag bestämt att min sista chans till sovmorgon detta lov rinner iväg mellan mina fingrar. För jag tror att jag åker iväg tillKatrineholm runt kl 7 imorgon för att kolla på Sofias, och såklart resten av östgötalagets, kvartsfinal emot Västmanland. Det blir nog bra det ska ni se.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback