Godmorgon..

Vi disskuterade på träningen igår vilka sjuka nolifers vi är, och hur tråkigt vi kommer ha när VM fanskapet är schluut. Tomt, och ingen anledning att kolla aftonbladet 3 ggr om dagen, eller ja, rättare sagt i timmen..

Nu har vi matterast, vilket är oerhört tråkigt, med matte alltså. Svårt och smått ovärt. Annars så är det småttingar här idag med, så har tränat med dom på morgonen. Gick käzzzt, så nu har det resulterat i två väldiga down träningar inom intervallet av 11 timmar. Känns jättebra.. Igår var jag så slut så jag knappt visst vad jag hette. Än mindre resten av mina lagkamrater. "bra petraaaa!", ropade jag visst när stackars Petra stod precis brevid mig vid sidan av planen och det var någon helt annan som sköt. Tjohho godmorgon..

Fast nu är jag ashungrig så måste nog gå och kolla om jag kan köpa nån frukt eller nåt. Fast nae, jag hade visst inga kontanter. Vad bra, nu ska jag nog sluta tugga tuggummi då..

Plan Three – Triggers
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback