Macaronjävlar..

Om man hade fått lära sig nödvändiga saker i skolan så hade mina macarons blivit så jävla perfekta. Jag menar, hemkunskapen borde ju bjudit på hur länge man ska vispa ägg till att bli lagom till maränger? Men icke. Så, vad blev det med dom då? Jaaa, första försöket blev sådääääär, platta tråkiga, går inte att få bort från bakplåtspappret och så smakar dom till råga på allt ägg. MJAOW. Om sen min mamma kunde ha lärt mig vilken symbol man skulle ha ugnen på också, eller att jag skulle sprungit ut till henne och frågat, då skulle dom kanske ha blivit bra också. Haha fan..

Slut på lovet och jag funderar allvarligt på att sjukskriva mig i resten av terminen. Jag. Orkar. Inte. Det roar mig liksom inta att gå upp kl 6, åka buss kl 6.52 och sen tillbringa hela dagen i skolan. För att sedan komma hem, vara astrött och inte få ett skit gjort fram till sena träningarna. Sluta träna senast 21.30 och sen dö av utmattning i duschen. Det i kombination med min fruktansvärt dåliga egenskap att inte komma i säng är inge bra. Nog klagat, nu ska jag duscha!

Puuuuuuuuusss
Kommentarer
Postat av: Frugis

Kan iallafall glädja dig med att du slipper mig hela dagen imorgon ;)

2011-02-27 @ 21:12:24
Postat av: Mams

Du kunde skrivit och frågat mej på fb ;)

2011-02-28 @ 10:54:58

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback