L'amour!


Trots allt så kände jag lite för detta, att ta av mig vanten och med mina bara fingrar göra detta, WITH LOVE.

Jag är så fruktansvärt dålig på att visa hur mycket alla ni, min älskade familj, min älskade släkt och mina älskade vänner, betyder för mig. Jag älskar ju dig, och dig, och dig, och dig! Jag ska bättra mig, jag lovar. Alla som ens får mig att le gör mina dagar så avsevärt mycket bättre, tack! <3 Jag finns alltid där, vad som än händer. Tveka inte att be mig om någonting eller något sådant. Men det vet ni ju!
Kommentarer
Postat av: Mams

Älskar dej oxå goa goa unge <3

2011-02-15 @ 10:19:23
Postat av: Mandii

Finns här för dig med min älskade Vadstena favorit ! Du betyder massa, Puss sköning <3

2011-02-15 @ 18:16:49

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback