8/25 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

En dålig vana, hmm. Det har jag väl inga, eller hur var det nu? Tråkig rubrik i vilket fall.
Det dåligaste jag gör är inte bara en vana, utan det är en hel följd med rutiner skulle jag tro. Och det handlar väl om problemet att ta tag i saker och ting. Att man istället för att börja med extremjobbiga uppgiften som ska vara inne imorgon sitter och läser tidningen med en gröttallrik brevid och macka i handen i en timme när man kommer hem från skolan. Låter otroligt, men tro mig, det är verkligen en vana nu. En riktigt skön, men kanske egentligen inte så smart. Men vafan, jag käkar gröt den där timmen som jag slösar bort, man får ju vara nöjd med det lilla! Haha..
Kommentarer
Postat av: strömpiii

lisa, du får mer än gärna vara min första kund ;)

2011-02-16 @ 22:28:50
URL: http://maathildaas.devote.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback