7/25 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

1 miljon är mycket pengar, relativt tänkt alltså. Det är en enorm och sjuk summa jämfört med vad jag har i min plånbok just idag, det är en bra del om jag har tänkt att köpa ett hus, och det är inte så mycket om jag tänker bygga en stor väg, arena eller fabrik. Så, allting är relativt. Tack och lov för det.

Om jag fick en miljon skulle jag definitivt spara en större del av det, självklart. Jag skulle köpa ett par vita låga converse, ett par höga jeansshorts och lite annat nytt i garderoben. Varför inte liksom. Sen så skulle jag också anställa någon som kunde ta hand om alla våra djur i typ två veckor eller något sånt och ta med min älskade familj, och släktingar till något fint och mysigt ställe. Vart vet jag inte riktigt, men något ställe som var fint, och inte bara gick ut på att bada. Båååring, efter ett tag iaf. Australien vore läskigt coolt, men så jävla långt. Aja, inga big problem. Förresten så skulle jag köpa lite inredningsgrejer också, på tal om läskigt. Eller njae, inte direkt.. Jag skulle  nog bowla en del också, tex tvinga Alex och Fritten. Sen spara lite till våra äventyr efter den 27 september. Det är ganska dyrt med taxi ju! Och sen spendera lite i juli/agusti 2012, när jag ska åka till London. Eller ja, det är ju inte bokat. Men bestämt är det, för sjutton det bjuds på OS. Sen vore inte Malaga 2013 helt fel heller. Handbolls VM mina vänner.. Heheheheh..
Kommentarer
Postat av: Frugan

Nej men vad säger du, ska du försöka dra ihop någon mille eller?

Btw, inte ens nämnt att du skulle ta med mig på något brutalt exklusivt årsdagsfirande? Svider Lisa, svider...

2011-02-13 @ 22:45:17
Postat av: Lisa

SVVVV: EHEHEHEEHE, aldrig att jag avslöjar sånt i förväg, serrö ;)

2011-02-13 @ 23:11:10
URL: http://lisili.blogg.se/
Postat av: fritten

på tal om bowling, bowla igår och vilken serie! Tycker vi tar en dag snart så ni ska få se min nya oanade talang! :)

2011-02-14 @ 09:57:34
Postat av: freja

om jag fick en mille skulle jag använda den som handpenning till en lägenhet. en miljon kan låta mycket med i stockholms bostadssituation är det inte mkt att komma med tyvärr :/

2011-02-14 @ 11:30:58
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Tim

Australien är ett måste för alla som är något :)

2011-02-14 @ 16:58:51

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback