Sun is up

Känner ju pressen att blogg nu va!!

Idag har jag:
- Gått upp alldeles för tidigt med utsikt genom fönstret att det faktiskt  r e g n a d e..
- Haft handboll på morgon i skolan, var klantig och fick en boll i ögat och sen blev det ingen mer handboll.
- Kom på att jag verkligen är dum i huvudet och lite smått rubbad. Alltså på riktigt.
- På franskan så gjorde jag en fransk blogg. Länkar när jag är mogen för det, HA.
- Varit så jävla nervös att jag fick ont i huvudet. Det kan inte vara normalt!
- Tränat handboll igen.
- Ätit taco och duschat.

Värd dag må jag säga, för nu går mina ögon i kors. Det är inte så lätt att skriva då tyvärr.. Imorgon blir det nog en snabbis till skolan ändå. Hade studiedag, sen hade vi inte studiedag och nu vet jag väl varken ut eller in. Drar till skolan en sväng, och sen åker vi nog vidare mot Norrköping för en spontantripp. Spontant och fruktnsvärt rändom!

Nu ska jag dricka mjölkoch läsa lite i boken jag för tillfället läser. En flickfotografs bekännelser, Bingo Rimérs självbiografi. Haha, helt klart skön kille. SMACK

Inna – Sun Is Up
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback