Sommaren i City

Läskigt mätt just nu.. Kommer inte kunna äta något mer fören, låt säga om några timmar nu. Då är det faktiskt på riktigt!

Kom på förrut att på sönda inleder jag verkligen en tränings och handbollsperiod som kommer chocka ihjäl min kropp. Så går det Lisa när man inte tränar på uppehållet. Fast å andra sidan, lite lite har jag tränat. Och uppehåll, vad bör man göra på ett sådant? Jo precis vila. Så jag tänker nog stolt ligga på latsidan resten av dagen, och morgondagen.

Söndag : Kick-offläger och tester med MHK

Måndag : Kick-offläger och tester med MHK
Tisdag : Försäsongsstart med VHF
Onsdag : Träningsvärk <333
Torsdag : Försäsongsträning
Fredag : Skolträning på morgonen. Åker dessutom till Spanien med två-treorna på träningsläger!
Lördag : Träningsläger i Alicante
Söndag : Träningsläger i Alicante

Måndag : Träningsläger i Alicante
Tisdag : Träningsläger i Alicante
Onsdag : Träningsläger i Alicante
Torsdag : Kommer hem från Spanien, och hinner inte att träna på kvällen..
Fredag : Morgonträning i skolan?
Lördag : Åker till gymnasie-SM i Göteborg, kommer förhoppningsvis bevittna när GUIF tar emot SM-guld!
Söndag : 4 matcher i gymnasie-SM

Måndag : Matcher (final!!!) i gymnasie-SM. Kommer nog varken hinna eller för den delen orka träna på kvällen.
Tisdag : Grästräning inför Hallsberg.
Onsdag : Dvala.

Har dessutom en känsla av att fystesterna i skolan kommer in här någonstans, eller precis efter. Ser så jävla gött ut efter 5 veckors slöande!
Kommentarer
Postat av: Julia

2011-04-27 @ 13:11:42
URL: http://juuuliett.blogg.se/
Postat av: Julia

Inte riktigt meningen att vara jobbig och inte skriva något där men blev så full i garv att jag tryckte på skicka kommentar utan att skriva något. Men fan vad kul!!! haha

2011-04-27 @ 13:13:02
URL: http://juuuliett.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback