Varje gång du möter min blick


Avslutar dagen såhär. Med en kopp te i sängen, och spotte på lagom hög volym. En ganska så skön lördag har passerat, där jag för första gången på hur länge som helst låg i sängen så länge som till 10.48 ungefär. Obeskrivligt skönt faktiskt. Skulle stillat hocket abstinensen lite med Tre Kronor Legends mot MAIF i Motala, men vi skippade det och bestämde oss för att vara fanatiska i vinter i stället. (Som om jag skulle hinna det eftersom jag förhoppningsvid har handboll varje helg. Underbara tanke, som jag har längtat efter dessa matcher!)

Men ändå tog min mor och jag en tripp till Motala för att handla. Och tro det eller ej men jag körde faktiskt större delen av den turen, både dit och hem + en extra sväng. På stora vägen och allt för första gången. Riktigt kul, men det är med någon sorts skräckblandad förtjusning med sätter sig bakom ratten. Delvis lite livrädd med samtidigt så beslutsam på att jag ska lära mig det där! I april 2011 ska jag ha körkort, i alla fall har jag planerat det så. Ni hör ju, JAG har PLANERAT, bara en sån sak.

Ska nog ta dom jobbiga stegen och borsta tänderna, sen lägger jag ihop för idag. Puss och godnatt!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback