Love the way you lie

Tråkigt och förutsägbart, det är jag medveten om. Men jag tyckte i alla fall att det var dags att göra en liten förrändring. Får se hur länge det får vara såhär. Känner jag mig själv rätt så ändrar jag ikväll, eller om ett år.

Ganska trälig dag idag annars. Slätstruken och bara allmänt tråkig..  Trodde inte att JB kundebjuda på sådana dagar, men tydligen. Förvånar mig lika mycket varje gång, alla dom 10 gångerna det händer på ett år liksom. Tur att jag har mitt lilla spel Hoggy i iPhonen om jag säger så. En bussresa, eller en engelska rast hellerför den delen, har aldrig någonsin gått så fort, det vill jag lova. Så himla kul. Imorgon har jag studiepass och samhällskunskap, kan inte riktigt förstå vilka drömfredagar jag har fått. Lööööve it!

Och nu när handbollen äntligen drar igång så kan väl hockeyn också börja. Liksom NU. Tror stenhårt på SM-guld för Indianerna i år. Äntligen kan det väl få bli Frölunda - LHC i final. Skulle ju vara så kul!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback