Min lillasyster..

Herregud min syster.. Hon är fan helt sjuk i huvudet, och att hon dessutom garvar som en åsna som satt något i halsen är väl kanske bara ett extra litet plus. I alla fall fattar jag inte att hon kan vara så söt ibland och i nästa stund vill jag bara slå ner och plåga henne. Ajaaa, vi disskuterade lite förrut om vad hon har gjort för roliga saker, så jag får väl bjuda på två riktigt godbitar..
1. När hon ochjag spelade kula som små så vann jag. Jag vann hennes enorma dank (såndär silvrig och tung ni vet). Men, då börjar hon tjuta och springer iväg med denna kula, jag självklart efter för jag ville ju ha min vinst.. Smartasset gömmer danken i ett dike, och hittar den aldrig igen.
2. Jag vet ingen mer som har blivit avstängd från habbohotell i 10 år.. Kommentarer överflödiga!

Ska nog förövrigt tvinga henne att laga mat åt mig nu före träningen, sen drar vi oss nog neråt. Med risk för att låta som en vidrig liten 95-fjortis så är jag stört sugen på att sola, fyfan vad skönt det skulle vara. Var nog ett år sedan senast, ungefär i alla fall. Men vi får se.. Borde göra lite matte också, men den har jag nog nästan gett upp. Får tjata på någon trea om hjälp imorgon... Typ. Eller så kanske mattestuga är min grej!
Kommentarer
Postat av: frugan

teddy?

2010-09-06 @ 21:15:16

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback