Vadstena HF - ÖSK Fram

FY fan vad skönt med vinst även i hemmapremiären. Ännu skönare att vi från och till gjorde det riktigt bra. Med hela 9 bollar mot ÖSK Fram, farmarlag till deras allsvenska damlag med hela tre JVM-guld segrare. Något som var oerhört lättande var att jag verkligen fick tag i inspelen idag, och till följd av det kunde näta flera gånger och även få straffar med mig.

Härlig match, tror dock aldrig att jag har svettats så mycket i hela mitt liv bara efter en uppvärmning. Drack till exempel upp en hel flaska vatten INNAN jag ens hade kommit om på planen för att spela. Då vet ni det också! Slog även i handen några gånger när jag landade efter skott eftersom jag för dagen hade fått en helt ny tröja som man inte glider på magtrycket än, lite småont fortfarande. Tyvärr låter det inte så coolt att man har slagit handflatan i golvet... så när jag tänker efter så försvarade jag nog någon i laget, och till följd av det bröt några småben i handen. Skulle kännas lite flashigare att säga det iaf, he he..

Precis kollat klart på Transformers, så nu får det vara dags för sängen. Men km inte somna än, kl 00.01 ska det skickas grattissms till en viss väldigt skön målvakt och riktigt trevlig tjej som fyller 18. Stort grattis Mathilda Strömpa McStrömpi Gurkan Potti Pigme (remember?) (kvinnan har så många smeknamn att jag går blackout...) Ström!
Kommentarer
Postat av: mathew

hahahah tack tjejen :D kärt barn har många namn som man brukar säga :D

2010-09-26 @ 02:39:09
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback