Söndag..

Pluggsöndag, jag käkar frukost och min handled känns jättestel och gör ont. Ja, det är synd om mig.. Fast, nae. Läste igenom Romariketpappren på 16 sidor igår innan jag somnade för jag har hört att det ska fastna då. Ytterst tveksam om det stämmer men kan väl vara värt ett försök åtminstone..

Lever fortfarande på gårdagens seger, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. (bilden är från träningsturneringen, så gårdagens lag var aaaaaningen mer rutinerat än junislaget på bilden. fast när jag tänker efter så är det 11 av de på bilden som var med igår.)

lisa, mathilda, my, annika, annika, alexandra, lovisa, julia, ellinor, emma, karin, frida, sofia, hanna.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback