Jag hörde att det var onsdag och dags för nya traditioner?

Så, nu har jag skrivit 792 ord på mitt träningsprogram till PT:n, utan att egentligen få fram vad det är jag ska göra. Jag tycker i alla fall att det är ganska bra jobbat! Kanske att jag har en karriär som politiker? Säga oerhört många och fina ord, utan att egentligen få fram någonting alls, ska definitivt fundera på saken. I vilket fall så börjag nogmejla in träningsprogrammet. Min lärare sa att det var allra viktigast att det var inlämnat i tid. Haha...

Föreläsningen idag var väl okej, fast jag tyckte nästan den blev vinklad på lite fel sätt. Tyvärr så kunde man väl nästan få den uppfattningen att det inte gör någonting att vara alkolist. Man klarar sig undan ändå, allt löser sig och det bästa av allt. Man kan sluta preciiiiiiiis när man vill. Jo visst, tjena. Men annars var det bra, som sagt. Jag vill bli polis. På tal om allt och ingenting.

Snart dags för premiären av Kungarna av Tylösand, och med det så vill jag bara säga att jag skäms lite på förhand. En av killarna som ska vara med delar nämligen stad med mig, och med pensionärerna. Även fast jag är extremt tveksam till det mesta som man förmodligen kommer att få se så kommer jag ändå att följa det. Slaviskt, från början till slut. Ungefärsom jag gjorde med Paradise. Fan vad jag saknar att krypa ner i sängen och kolla på dagens avsnitt av Paradise Hotel på kanal 5 play. Anyway, jag lär skaffa mig åsikter om detta program så som om allting annat. Och var så säkra på att jag kommer delge er!

Och sen en sak till.
GRATTIS TIM, som inte längre är 16! :D
Kommentarer
Postat av: frugan

tv6play annars KANSKE... GOD LISA YOURE SO STUPID!!!!!!!

2010-09-08 @ 23:27:17
Postat av: Lisen

MEN I'M SO SORRY! ......

2010-09-08 @ 23:53:35
Postat av: Timmis

tack då :)

2010-09-09 @ 07:12:36

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback