HK Järnvägen - Vadstena HF

Riktigt skönt med vinst i premiären! Nu är jag bara trött, efter att inte ens ha spelat så mycket. Två tvåor i första halvlek satte stopp för det, + att jag inte var alls bra. Men vinst är alltid vinst, även fast det blev lite väl spännande på slutet. Vi låg under med fyra, gick ifrån och ledde med sex, men vann tillslut med en. Riktigt konstig domare däremot, ingen koll på något. Inte ens vem han visade ut, ja jisses.. Men somsagt, riiiiiiiktigt härligt med vinst. Bra jobbat tjejer!
Kommentarer
Postat av: firrelitto

bra gittan riktigt bra! :D för mig börjar försäsongsträning :'(

2010-09-18 @ 19:48:55
URL: http://tunemarsfrida.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback