GAMEDAY!

Åker snart iväg på seriepremiär med a-laget. Vi ska till Hallsberg och möta Järnvägen. Ska bli så jävla kul att allt drar igång nu igen. Jag och mina supersnabba nya skor ska se till att vi krigar oss till 2 poäng idag. Det behöver vi!

På tal om premiär, Frölunda förfan? Var det vaken igår överhuvudtaget? Nej..

Käkade med Alex igår och det var precislika kul som alltid! Haha, bästa datorn och allt. Gårdagen var sjuk.. Och sen, min favorit alla kategorier för tillfället. Idol audition, Olle Hedberg. Tror jag har lyssnat på den 15 gånger bara idag, kanske ingen vinnare men. Can't get enough of this..

Kommentarer
Postat av: beccis.

Alltså. Jag älskar honom lite. Jag vill vara med honom. Bara sitta bredvid honom när han spelar sådär, som en gud. Herregud. Dör. Han är fantastisk.

2010-09-18 @ 14:02:38
URL: http://bexxol.blogspot.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback