Gameday med slutspel

Träningsturnering i Vadstena stad. Semifinal mot rp och fyfan vad nervöst det blev mot slutet. Dom ledde med 10-7, men vi tog i fatt. 10-9 med ca 40 sekunder kvar. Med max 15 sekunder kvar får Ajaj till ett skott, det går bakom målvakten som är långt ut, i ribban. Och ärligt talat så tror jag att mitt hjärta stannade lite.. Hemskt, fyfan. Vi får tag i returen, och vi får chans till ett skott till. Sekunderna går och vi måste avsluta. Skott från Ida på h6 med ungefär 3 sekunder kvar, 10-10 och förlängning! Shit, någon var lite skakis efter det om man säger så, lite tur att jag inte var på planen då kanske..

10 minuters spel återstår och där syns det vilka som vill mest. Vi går upp i ledning med 12-10 genom mål av Karin båda gångerna. Dom får in ett till till slut. Bra kämpat tjejer, nu väntar final mot Motala kl 15.00. Vi bara kör!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback