This is not the end, this is not the beginning

Sovit i nästan 12 timmar inatt, och jag har aldrig någonsin varit så trött som när jag vaknade imorse! Trodde jag skulle avlida av utmattning efter träningen igår så jag somnade på köksgolvet med träningsväskan som kudda. Hahaha, det är så sjukt egentligen.. Sen väckte pappa mig så jag åtminstone kunde gå och lägga mig i sängen. När jag väl vaknade så tog det mig ungefär 1,5 timme att ta mig upp hur sängen. Riktigt jobbigt. Haha..

Förresten så överlevde jag fystesterna också! Förbättrade mig endast i brutalbänken så helt nöjd är jag ju verkligen inte. Men men, nästa gång så tror jag att jag ska köra mina riktiga vikter, he he.. Körde även hem från Ljungsbro igår och det är ju så jävla kul! Känner väl inte direkt att jag är någon stjärna ännu, men det kommer. Jag har ju trots allt ganska exakt ett halvår på mig innan jag behöver känna någon som helst press. Har kört idag också iof, fast då blev det bara till och från Hogstad. Igenom Värsta, Frittis! Har även hjälpt pappsen lite ute och gullat med min fina favorit Edward. Och hans lilla polare Bree, men alltså nae. Jag är inte nörd på Twiligt! (Jag har ju inte ens nämt Bella & Alice..)

Aae dags att dra sig mot Idol (om jag ens har tänkt att kolla, inte bestämt mig men.) Annars så bör jag väl tagga lite match. Tyresöflickorna kommer och möter oss kl 14.00. Dom ska inte få en rolig hemresa, eller, framför allt ska dom inte få en rolig match. Det ska vi allt se till. Revansh från förra helgen? JA TACK.
Kommentarer
Postat av: Mamsen

"jag har aldrig någonsin varit så trött som när jag vaknade imorse !"

Eeeeeh, hmmmmmmm halv tolv är INTE "i morse" ;)

2010-10-08 @ 20:55:15
Postat av: lis

hahah njae, du har väl en poäng där antar jag..

2010-10-08 @ 21:20:44
URL: http://lisili.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback