Jag behöver klädtips, okej!

Himla fin dag idag måste jag säga! Vi tre mastergirls höll i idrotten och ja, jag tror det resulterade i att övriga klassen inte tycker om oss längre. Hihiiiiii, vi rent av tvingade dom att köra tre stenhårda omgångar på gladiatorleken och dom dåg minst sagt döda ut. Stackars små barn.. Men aja, jag tror alla levde när vi lämnade idrottshallen i alla fall. Med lite tur. Kan slänga in lite bilder(eller filmer) på spektaklet sen kanske.

Finaste franskalektionen jag någonsin haft. Vi bar in en soffa i lilla Svanhamn och la oss sedan där och chillade med  kaffe och en film, textat på svenska eftersom vi inte skulle förstått någonting alls annars. Förstod faktiskt inte ens baksidetexten på en av filmerna, till saken hör att där stod det på engelska.. Pinsamt kass. När filmen var finito och vi inte hann med att se en till så drog vi på Paradise Hotell på projektorn. Det var riktigt fint. Borde finnas med i undervisningen under kursen livskunskap. Hur man förmodligen inte bör beté sig framför en kamera Kanske dock att Kungarna av Tylösand är aningen mer skrämmande exempel.. Kunde gott kolla på det också. Vilket jagförövrigt kommer göra om två timmar!

Fan vad allt är fint, och på fredag tänker jag kliva in i rollen som Ace Frehley på fullaste allvar. Inte riktigt färdig med klädseln dock. Men jag kommer garanterat att vara snyggast, var så säkra!
Kommentarer
Postat av: nezik

hej !!! grym blogg! kommer följa den med nöje!

läs gärna min fotbollsblogg också;

http://nezik.blogg.se

2010-11-01 @ 11:12:04
URL: http://nezik.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback