Lite back in the days kanman säga, sweeeeeet.

Funderar på att spamma sönder hela blogg.se med totalt meningslösa inlägg. Precis på samma sätt som resten av blogg-Sverige fungerar. Varför skulle jag vara sämre liksom, ha ha ha...




Lördagsnöje vilket innebar utställning på Vreta, ett trevligt sådant (förutom att det var lite kyligt...). Insåg när jag stod där att jag saknar att själv tävla även och fast det tar så mycket tid, så borde jag ta tag lite i det där igen (!), och hur mycket jag saknar mina egna bebisar! Mamma Mini-Märta till vänster och hennes barn, mina prinsar, Filip & Edward. Så var tvungen att gå ut och mysa lite med dom när vi kom hem.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback