Tisdag och jag är TRÖTT!

Hur länge hardu spelat handboll? 11år.
Har du blivit utsedd till matchens lirare? Mja, a- & bflick USM
Har du gjort mål någongång? Jadå, om än mer sällan..
Har du svurit mot domaren någongång? Oftare än jag borde. Allt är deras fel på match.
Har du fått gult kort? Fler gånger än jag kan räkna till.
Har du fått rött kort? Två gånger.
Har du skjutit straff? Ganska många i mina ungdomsår (HAHA fyfan vad gammal jag låter nu..)
Vad skulle du ha gjort utan handbollen? Haft jävligt tråkigt, varit extremt jobbig och rastlös, ochdessutom sett ännu mer ut som en boll.
Brinner du för handbollen? Annars skulle jag inte hålla på!
Är handbollen viktig för dig? Mycket.
Har du fått 2 min eller mer på en match? Många gånger.
Har du spelat 4 på plan? Ja.
Klister/Utan? Det är ingen handboll utan klister.
Match/träning? Båda.
Dubbelstuds/steg, vad är vanligast för dig? Jo men som mittsexa är ju dubbelstuds mitt allra största problem..
Är det viktigt att vinna? Förmodligen viktigast. Iaf 97% av alla gånger.
Är det viktigt att alla i laget är vänner? Vänner & vänner, men måste respektera varandra åtminstone.
Är du ego? Kan väl inte jag svara på, men inte överdrivet mycket tror jag.
Är du är dålig förlorare? Glömt hur det känns? Aaevars, men ja, det är jag.
Har du varit i något annat land och spelat, isåfall vart och med vilket lag? Nee, för Barcelona vart ju inte mycket med.
Passa/Skjuta? Långa förstafas pass är härliga när dom är perfekta, men det är ju skott och de ev målen som ger vinster.
Ribba/stolpe? Ska man skjuta där överhuvudtaget så ska det åtminstone vara hårt!
Tillsist, älskar du handbollen mer än allt annat? Delvis.
Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Sweet blogg! :D

2010-11-03 @ 13:03:33
URL: http://www.modemartin.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback