Lyckos dig

Nananana.. Det är söndag och gameday i Nyköping! Eller, det var så det var tänkt. Sen kom snön och då blev det ingen match. Så jävla sur, faktiskt. Hade ju sett fram emot detta hela helgen, eller ja veckan rättare sagt. Få ut lite av en revansch kanske, göra sässens bästa match? Men nene.. Sägs ju att draken lyfter i motvind. Men det uttrycket kanske inte tar hänsyn till vindar innehållande snö? Eller så är det vi som inte är drakar? Vi låter det vara osagt!

Annars så är det ju inte ens handboll i sporthallen idag, tydligen inställda dom få matcherna också. Tar man då bussen till Linköping för handbollseftermiddag där? Nej det gör man inte när man bor i Vadstena. Bästa bussen som går gör att man är där runt 16.30, vilket betyder att man missat hela dammatchen och halva herrmatchen och bara får se halva och senare b-herrlaget lira. Alternativt får veta att alla matcher är inställda..

Håller tummarna för att vädret är någorlunda farbart uppåt, eftersom att mina kära pappa är och ska hämta min lillasyster i Katrineholmdär hon har hållt till på Vinterläger i helgen. Hoppas ju att hon har tränat och spelat sig till en Östgötalagsplats, det som jag aldrig lyckades med. Haha jaja, hon har ju kommit väldigt mycket längre än vad jag gjorde i alla fall. Men, jag var ju ung då .. *he he he två år sedan*


Våran gårdsplan + utfartväg. Enligt min mening ser det ju fullt körbart ut! Men, sen har ju inte jag körkort heller...
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback