I get so hungry when you say you love me

Ke$ha – Cannibal skööööön låt, texten är ju iaf göddi, haha. Början, första versen och refrängen är ju bra, iaf  linjen i det hela, synd att det blir lite tråkigt när hon sjunger långdraget o sådär. Lyssna så fattar ni. "I eat boys up, Breakfast and lunch, Then, when I'm thirsty, I drink their blood" Twilight insperation så som allt annat? ALLA älskar Twilight.
Ke$ha har delvis gjort det igen. Lyssnade sönder Animalsalbumet. Cannibal känns än så länge också gaaaanska okej. Vi får väl se om det håller i längden. Annars hänger jag på statsbiblioteket och det är riktigt skönt. Väldigt mysigt att sitta här och plugga, synd att det inte ligger i Vadstena. Jobbigt o åka in hit efter skolan o plugga, o sen hem. Men behöver man fakta är det ju ultimata stället, minst sagt. Borde väl ta vara på sånna ställen när man är så lättdistraherad som jag tyvärr är ibland.

Lunch om en timme, känns väl okej. Ska ju åka tillbaka till skolan och sådär, eller kanske åka förbi länsmuseet först iof. Hade jag redan glömt.. Braaaaa! Nog om det så ska jag nog sätta ögonen i boken MOBILTELEFON igen, blev lite trött så kände att jag behövde ett litet avbrott.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback