"Anledningen till att jag vill förlora vikt är ju förstås att jag har gått upp i vikt!"

Med Hoffmaestro i öronen (för ja, ÄNTLIGEN SÅ FUNGERAR SPOTIFY I SKOLAN!!!), fötterna på bordet och ett tuggummi som fortfarande har smak så firar jag att jag faktiskt överlevde morgonen. Fortfarande förvånad, och stolt. Riktigt stolt, haha..

Vet faktiskt inte ens varför jag uppdaterar, kan ju inte påstå att jag har något vettigt att komma med.. Fast vafan, hade Maria Motazami (som ändå är min favorit) Jockeboi, Hugo Rosa eller Kissie sagt likadant så hade ju dom nog aldrig uppdaterat så ja.

Nu har jag växlat till att ha Svenska Hollywoodfruar i öronen, och hörde precsi ett passande citat av Suzanne Saperstein. "För mig är andraplatsen bara för förlorare." Hahaha fyfan vad jag älskar Maria Montazami, som förövrigt sa citatet som jag valde som rubrik. Sweeeeeeet!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback