Addicted to you

Jorå, jag är en högst mogen tjej_17. Snälla skratta, för det var därför jag la in bilder överhuvudtaget. En sann entertainer nu när jag har deppat klart.. Pappsen kom hem och sa "Du ska vara väldigt glad att ni inte åkte!".. "Hm" tänkte jag, men sa inget. I detta nu hade vi ju varit påväg hem ju..
Påtal om att jag hardeppat klart så tänker jag kolla på Beckoch käka tacopaj nu. Sen duscha varmt och gå och lägga mig. Känner lite så att om inte vi kunde åka nu ikväll så kan vi väl rimligtvis inte åka till skolan imorgon? Så hjärtlösa kan dom väl inte vara på Östgötatrafiken. Haha, jaja..

Shakira – Addicted To You saaja!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback