Roast på Berns, ellerrrrrrrrr?

Efter att ha kollat på roast på berns igår kväll så har jag faktiskt kommit på mitt drömyrke. Gissa vad? Jo, stand up komiker såklart, tänk att få folk att skratta hela dagarna, vad bra man skulle må! Och vilket underbart underhållande yrke.

 

Problem 1: man måste ju vara ganska rolig. Duger ju liksom inte med att en tonårskille småfnissar, åt att pensionären framför har somnat..

Problem 2: Jag har en oerhörd scenskräck (Alltså så skräckslagen så att jag seriöst skulle kunna spy när jag tvingas hålla föredrag framför bara klassen, skämtar inte!!!!! ). Men vad gör väl det när det finns radio. Grymt!

Problem 3: Jag skrattar ju alltid själv åt mina så kallade torra skämt.

 

Men aja, så tråkiga som de där brudarna var igår så jaa, det behövs en rolig tjej i Sverige helt enkelt. Hahaha (lisa, rolig? dagens skämt?), njaaae men jag ska jobba på det, jag ska förbättra mig avsevärt. Jag lovar! Sen om jag bli bättre än Petra Mede, tjaaa, då har jag ju kanske inte lyckats. Jag sa att jag skulle bli rolig, kul och underhållande, ja alltså rolig på riktigt…...

Men nu, rasten är slut och back till datakunskapen. Som jag har längtat. Älskade Word, PowerPoint och Excel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

koftan är faktiskt från ister som låg i vadstena ett tag :) så den finns nog tyvärr inte kvar!

2010-05-18 @ 13:09:59
Postat av: Alexandra

det innan var från mig :D

2010-05-18 @ 13:10:19
URL: http://alexandrasimonsson.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

din blogg var ju asbra! :D

2010-05-18 @ 15:38:08
URL: http://steeler.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback