Och så det där med hockey!

Kölla hockeyn en stund. Timeouten, så jävla pinsamt. Vad höll han på med? 0.7 sekunder kvar och dom gör ett målvaktsbyte. Det var ju inte ens kul. Skulle faktiskt sett det mer som en förnedring att få komma in och inte ens få stå en hel sekund i en VM-match. Jag skulle faktiskt kunna ta att jag blev bänkad i ett VM, tror jag (elelr jag vet fan inte nu när jag tänker efter, skulle nog inte tåla det då heller).

 

Förjävla tur att dom vann efter o ha slarvat bort finalplatsen igår (inte sett bara hört). Hade bara varit enbart pinsamt annars.. Vet inte om jag ska kolla på slarvet och straffarna eller inte, kommer ju bara bli tjurig. Funderar också på om jag ska ta ut landslaget nästa gång det behövs. Vi får väl se.

 

Hoppas verkligen att Ryssarna tar hem det ikväll, annars kommer jag att bli ledsen! Tänkte söka efter nån fin bild på google, det första förslaget som kom upp var ryssfemmor. Älskar verkligen ord ochuttryck med två betydelser. Hahaha. Aeeej, tagga igång nu Ovetjkin, Datsjuk, Fedorov, Radulov och grabbarna så kör ni över Tjeckerna om lite mindre än en timme.


YPA YPA YPA (hoppas att googletranslate översättnignen är rätt.)

Kommentarer
Postat av: Tunemar

förjävlig match, du missa något.., torsk vid 8 sek kvar och skjuter förjävliga straffar, suck sverige.. bäst att vi kommer och tar tag it homer!

2010-05-23 @ 20:27:21

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback