You're making me hot-hot-hot



Fint väder och alla är nöjda och glada. Det tycker vi om!
Blev ingen sejour till mjölet ikväll, tyvärr. Tänker ju inte ta bussen dit för att sitta själv på en läktare, då kan det ju vara. Även fast det är kul så skulle det ha sett för mobbat ut, och dessutom inte varit lika kul. Tänk att inte ha någon att disskutera med. Hemska tanke. Har ändå läst på fejjan att dom vann, så aah det var ju bra.

Härligt att jag idag kom på att man kunde ställa datorn i handduksskåpet när man duschar. Inte en dag för tidigt liksom.. Bäste Spotte på hög volym. Mina kära vänner skulle förmodligen gråta om dom fick lyssna på listan jag lyssnade på.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback