Vadstena i ett nötskal!

Vissa stunder så är det fan pinsamt och bo här alltså. Hahaha.. Macheterånet i måndags, fight i matsalen på pm tisdag, fight mellan två killar igår, och sen idag är det brudarna som börjar slåss. Snackar vi catfight eller snackar vi catfight. VARFÖR är inte Vadstena Sveriges huvudstad? Så mycket som det händer nu liksom. Pinsamt pinsamt.

Från pinsamt till mer pinsamt så hände det en liten rolig incident utanför sporthallen idag när jag kommit hem från skolan. Många visste ju att det tydligen skulle bli lite catfight så det var göörmycket folk där. Även polisen, fast dom hade parkerat en bit bort. När då folkmassorna står där och snackar så kommer det en bil, självklart som alla andra töntar som nyligen fått körkort så ska han styla lite. Vilket på Vadstenavis innebär att man gasar rätt så rejält. Åker förbi där i skaplig fart. Bara det att, när han väl kommit bort kanske 30 meter, vem kliver ut då om inte skönaste polisen. Men handen höjd stoppar han denna troligen ganska knäckta kille. Så länge jag är kvar så snackar dom. Fiiiiifan vad jag garvade!

En rätt skaplig kandidat till DAGENS FAIL @ EXISTENZ tycker jag helt klart!



Bäste barnprgrammet, hahaha.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback