Ännu en dag i Linkan, och lite Malmslätt

Älskar mig själv för att jag är iskall. Det tjänade jag idag 70 spänn på, och en ny tröja. + att jag inte har betalat ett skit för buss, pendel och buss igen hem från malmslätt! Kortet funka inte så aah, busschauffören sa åt mig: -naae men du, sätt dig ner och vila istället. Danke liksom.

Linköping och stan en snabbis med syrran. Resulterade som sagt i en tröja, och två cheeseburgare. Var inte lika tuff som andra bloggare att jag köpte latte.. Dåligt av mig!
Malmslätt låg under med typ 0-7 när fishy och jag kom dit, hallå? WTF, med stora bokstäver kom upp i mitt huvud då. Aja, dom tog ifatt och vann ändå tillslut. Good work. Kan ju erkänna att jag kommer sakna grabba imorgon när dom drar.. Ganska så mycket till och med! Men sen när dom kommer hem med VM-guldet så kommer man ju bli lite stolt faktiskt. Haha dä'ä fäjnt!

Till sist så tror jag att jag har världens absolut bäst syster. Jag vet, jag säger det alltför sällan, och jag visar det nästan aldrig. Vi är nog rätt lika innerst inne, och det märker man ibland. Jag älskar dig nog nästan mest i världen.
Kommentarer
Postat av: Mams

<3 på er båda två

2010-03-17 @ 23:09:28
Postat av: Granat

tjockt fin guzzzzzzzzzzzzzzzzz

2010-03-24 @ 13:13:25

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback