Stalkern

Älskar fan fenoment bloggar. Jag menar HUR kul är det inte att sitta och kolla på folk, och bara skratta åt dom? Jag menar det man inte vet tar man ingen skada av så ja, jag är inte ens elak. Skratta åt min blogg, gör det bara. Don't care. :D Underbarast är det när man hittar sånna man spelat handboll emot.. Hittat flera sådana idag, jag är från och med nu en garanterad bevakare. Vilka? I helvete, secrets. Hoppas det finns någon enimy som läser min bara. Skulle göra mitt liv så mycket mer värt. Hehehehe.

Alltså fan vad jag har taskig fritid idag, men en annan rolig sak ma kan ägna sig åt. Eller asså, det är ju inget man bestämmer i förhand. Men det är när man ser folk på stan som man inte ens vet vad dom heter eller ens hur, men som man bara VET att man har sett på bilder, speciellt konstiga och mindra smickrande random partybilder. Pinsamt för dom, men sjukt kul. Såg någon som jag verkligen tror jag har sett idag nämligen. Inte en aning om vem det är dock.. Tyvärr.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback