Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör.

Skapligt skön idrott med afropowerdance och bugg. Fick höra att jag såg jätterolig ut på afrodancen, men tjaa. Bryr jag mig? Trodde jag att jag skulle se vettig ut, haha aae inte direkt. Men kul som fan var det. Känner vilken rytm jag har i blodet. Bor det en liten afrikan innerst inne kanske?! Knappast, inte med mitt pigment i huden. Buggen var la sådär, kände iof att jag var sjukt kung och hade skillzzzzzen. Men aah, om andra instämmer i det, det vet jag inte. Men hahaha ändå.

Dagens irriterande. Människor som sitter i yttersta sätet i bussen bara för att ingen ska kunna sätta sig där. Jag menar ingen vill sitta ytterst om man kan sitta innerst, sluta förneka er själv. Stört störande. Flytta in förfan.

Annars hade en äldre herre (haha ja jag tänkte skriva gubbe) med sig en bukett rosor. Tyckte det var riktigt gulligt att köpa med sig hem till frugan sådär på fredags eftermiddagen. Okej, den kanske skulle vara till hans sjuka katt eller så, men det gör ju inte saken mindra gullig.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback