Miss Piggy, går på jb.

Rätt fin skoldag kan jag tycka. Matteprovet gick okej, resten av lektionen givk bättre än förväntat. Nej jag är inte dålig i matte, snarare ganska kung. Om jag får säga det själv, och det får jag. Idrott och bowling. Gick även det bättre än förväntat, jag kom inte sist. Det är alltid något. Men fan vad roligt det är, kan verkligen bli till något lite mer regelbundet det där. Var ju sisådär 5 år sedan senast skulle jag tippa på. Det och bio, saker man gör alldeles för sällan. Käkade även med mina kära älvkungenvänner, eller några av dom hehe. Jo jag hade i alla fall roligt när jag stod i kanske 5 minuter (kändes som 50..) och stirrade in i deras klassrum genom ett fönster i dörren. Alltid kul att fånstirra på månniskor tills dom märker det och kollar till. Mm, men ja. Jag är ganska sick. Sånt humör idag. Dä'ä fäjnt så att säga.
Förresten så fikade vi efter bowlingen. Göddigt som bara den. Yees, jag ser helt mongolid ut på bilden. Jag vet det. Den är liksom bara till för att kölla på greeijsen som var så lik mig enligt mitt sällskap. Grymt (HUMOR!).
OBS på rubriken. DET ÄR SANT!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback