Indiana

Torsdag, jävla mellandag bara. Klämdag mellan älsklingsonsdagen och ännu finare fredagen. Heeeeeellu ta slut bara. Helt okej i skolan, engelskan var chill och hälsan var relativt intressant. Allting är relativt.
Tränat och det blev ingen fys, vilket förvånar mig som fan. 30 min lek, styrkeprogram, 60-80 min uppställt spel, nöta anfallsspel mot 3-2-1 och sedan 30 min match. Lång men bra träning.

Imorgon på förmiddagen är det matte som gäller, vilket förmodligen inte kommer att gå så bra.. Eftermiddagen innehåller idrott, men. Plastfäktarna är iväg och spelar SM, medans fjollbollslirarna är och kollar på ÅFFs träning. Det innebär ju faktiskt att det bara är vi lite tuffare handbollslirare kvar, och vi ska bowla. Gillas.

Mina feeeejna Indianer tog tre poäng ikväll mot SSK. Det tycker vi om! Medans LHC, ja vad fan gjorde dom? 0-8 mot MODO? Skärpning gubbar..


Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback